Értékesítési szolgáltatás

Egy vállalat életében hamar bekövetkezhet az az időszak, amikor a szolgáltatásait, termékeit szükséges értékesíteni és már nem elegendő adott esetben ehhez egy marketing felület, webshop. Ahhoz pedig, hogy az értékesítés megfelelően működjön, rendelkezésre kell állnia bizonyos számú erőforrásnak, akik csak ezt a tevékenységet végzik. Ellenkező esetben más szegmensekről kell elvonni munkaidőt, ahol fennáll a veszélye annak, hogy adott munkatárs az eredetileg rászabott feladatokat határidőn kívül vagy egyáltalán nem is tudja elvégezni. Egy másik megoldás lehet, ha értékesítőket vesznek fel külön erre a feladatra delegálva, betanítva. Ebben az esetben a tanulási idő megnőhet, akár a bérköltség is magasabb lehet hosszútávon, mint egy külső cég megbízása.

A Rate Software Licence Kft. által kínált értékesítési szolgáltatás ilyen esetekben jó megoldás, hiszen cégünk átvállalja az értékesítés folyamatát. Vállalatunkban egy külön csoport foglalkozik hideghívásokkal, ügyfélkapcsolatok menedzselésével, az eredmények feldolgozásával.
Ami szükséges egy értékesítési tevékenység elindításához:

  • Termék/szolgáltatás leírása (mi a termék és/vagy szolgáltatás, amit árulni
    szeretnének)

    • Ezt az értékesítendő szolgáltatást vagy terméket a csoportunknak
      ismertetni kell, hogy értsük mit is árulunk a piacon.

  • Célcsoport (akiket megkeresünk a termékkel/szolgáltatással, az adatbázist
    Ön is áttekintheti, és válogathat mely potenciális ügyfeleket hívjuk és melyeket
    ne), illetve az a személy, akit potenciális cégeken belül el kellene érnünk.

  • Meggyőzés mód (szükséges összegyűjteni azokat a hívószavakat, amiért a
    piacon található azonos termékek közül, az Ön termékét válassza a
    megkeresett ügyfél)

  • Igény, elvárás velük szemben (fontos része a folyamat elindításához, hiszen
    ez alapján tudunk vállalni adott eredményt)

A lehetséges értékesítési formák:

  • Telefonálás: ez a típus, a telemarketing, ahol egy adott szöveg alapján az
    értékesítési munkatársak megadott számú ügyfelet felhívnak a termék vagy
    szolgáltatás értékesítése céljából.
    Részletek…
  • Facebook kampány: a mai világban egy Facebook vagy bármely közösségi
    platform nélküli marketing már szinte elavultnak számít. Cégünk széleskörű
    hirdetési formákat ajánl az online platformokon is.

  • Email kampány: egy jól megfogalmazott, tömör marketing szöveg email
    formátumban elküldésre kerül a vállalt mennyiségű és meghatározott
    célcsoportba tartozó potenciális ügyfeleknek, illetve a kiküldött emaileket után
    követessel biztosítjuk.

Vállalatunkkal való együttműködést követően, a leegyeztetett igények alapján a következőket kapja Ön, mint ügyfelünk:

  • Megkeresett ügyfelek
  • A megkeresett ügyfelek közül ki volt érdeklődő
    • Az érdeklődők elérhetősége, adott esetben időpont foglalás is
      lehetséges az ügyfélnél.

    • Ha több szolgáltatást/terméket értékesítünk Önnek, természetesen az
      érdeklődő mellett szerepel majd, hogy mely szolgáltatás volt számára
      érdekes.

  • Cégünknek fontos a minőségbiztosítás, amelyhez a MiniCRM rendszert
    használjuk.

    • Statisztika arról, hogy az összes hívásból mennyi volt, amely tényleges
      hívás lett (elért ügyfelek), illetve mennyi volt, ahol a célszemélyt elértük,

    • Elért ügyfelekből mennyi volt érdeklődő,
    • Érdeklődőből mennyi időpontot sikerült foglalni, illetve hányan kértek
      tájékoztatást (opcionális).

  • Lezárások statisztikája (Ön mondja meg mely lezárás Sikeres vagy
    Sikertelen).

  • Egyéb saját igényű statisztika
Példa egy statisztikai diagramra