Értékesítési szolgáltatás
Egy vállalat életében hamar bekövetkezhet az az időszak, amikor a szolgáltatásait, termékeit szükséges értékesíteni és már nem elegendő adott esetben ehhez egy marketing felület, webshop. Ahhoz pedig, hogy az értékesítés megfelelően működjön, rendelkezésre kell állnia bizonyos számú erőforrásnak, akik csak ezt a tevékenységet végzik. Ellenkező esetben más szegmensekről kell elvonni munkaidőt, ahol fennáll a veszélye annak, hogy adott munkatárs az eredetileg rászabott feladatokat határidőn kívül vagy egyáltalán nem is tudja elvégezni. Egy másik megoldás lehet, ha értékesítőket vesznek fel külön erre a feladatra delegálva, betanítva. Ebben az esetben a tanulási idő megnőhet, akár a bérköltség is magasabb lehet hosszútávon, mint egy külső cég megbízása.
A Rate Software Licence Kft. által kínált értékesítési szolgáltatás ilyen esetekben jó megoldás, hiszen cégünk átvállalja az értékesítés folyamatát. Vállalatunkban egy külön csoport foglalkozik hideghívásokkal, ügyfélkapcsolatok menedzselésével, az eredmények feldolgozásával.
Ami szükséges egy értékesítési tevékenység elindításához:
- Termék/szolgáltatás leírása (mi a termék és/vagy szolgáltatás, amit árulni
szeretnének)- Ezt az értékesítendő szolgáltatást vagy terméket a csoportunknak
ismertetni kell, hogy értsük mit is árulunk a piacon.
- Ezt az értékesítendő szolgáltatást vagy terméket a csoportunknak
- Célcsoport (akiket megkeresünk a termékkel/szolgáltatással, az adatbázist
Ön is áttekintheti, és válogathat mely potenciális ügyfeleket hívjuk és melyeket
ne), illetve az a személy, akit potenciális cégeken belül el kellene érnünk. - Meggyőzés mód (szükséges összegyűjteni azokat a hívószavakat, amiért a
piacon található azonos termékek közül, az Ön termékét válassza a
megkeresett ügyfél) - Igény, elvárás velük szemben (fontos része a folyamat elindításához, hiszen
ez alapján tudunk vállalni adott eredményt)
A lehetséges értékesítési formák:
- Telefonálás: ez a típus, a telemarketing, ahol egy adott szöveg alapján az
értékesítési munkatársak megadott számú ügyfelet felhívnak a termék vagy
szolgáltatás értékesítése céljából. Részletek… - Facebook kampány: a mai világban egy Facebook vagy bármely közösségi
platform nélküli marketing már szinte elavultnak számít. Cégünk széleskörű
hirdetési formákat ajánl az online platformokon is. - E–mail kampány: egy jól megfogalmazott, tömör marketing szöveg e–mail
formátumban elküldésre kerül a vállalt mennyiségű és meghatározott
célcsoportba tartozó potenciális ügyfeleknek, illetve a kiküldött e–maileket után
követessel biztosítjuk.
Vállalatunkkal való együttműködést követően, a leegyeztetett igények alapján a következőket kapja Ön, mint ügyfelünk:
- Megkeresett ügyfelek
- A megkeresett ügyfelek közül ki volt érdeklődő
- Az érdeklődők elérhetősége, adott esetben időpont foglalás is
lehetséges az ügyfélnél. - Ha több szolgáltatást/terméket értékesítünk Önnek, természetesen az
érdeklődő mellett szerepel majd, hogy mely szolgáltatás volt számára
érdekes.
- Az érdeklődők elérhetősége, adott esetben időpont foglalás is
- Cégünknek fontos a minőségbiztosítás, amelyhez a MiniCRM rendszert
használjuk.- Statisztika arról, hogy az összes hívásból mennyi volt, amely tényleges
hívás lett (elért ügyfelek), illetve mennyi volt, ahol a célszemélyt elértük, - Elért ügyfelekből mennyi volt érdeklődő,
- Érdeklődőből mennyi időpontot sikerült foglalni, illetve hányan kértek
tájékoztatást (opcionális).
- Statisztika arról, hogy az összes hívásból mennyi volt, amely tényleges
- Lezárások statisztikája (Ön mondja meg mely lezárás Sikeres vagy
Sikertelen). - Egyéb saját igényű statisztika